fredag den 26. april 2013

Photoshoot den 12.02.2012

Lokation var hjemme hos mig i haven og to steder inde i huset. Fotografen, Morten Damsbo, var på besøg et par dage og vi ville tage nogle flere vinterbilleder, da vi tidligere havde taget nogen i Odense med en af mine veninder. Vi ville også bruge nogle lange skrå falske øjenvipper, hvilket hurtigt viste sig at være upraktisk og den idé blev hurtigt droppet igen, da jeg for det første blinkede hele tiden og for det andet fordi de tog alt lyset til mine øjne; derfor blev det kun til et par closeups hvorefter jeg skiftede til nogle andre falske vipper, der var lettere at arbejde med, selvom jeg stadig blinkede en hel del mere end jeg plejer.



Billederne her er taget på vores trappe op til første sal. Lyset er kun naturligt fra vinduet, da Morten ikke havde alt sit udstyr med og det ville tage evigheder at stille det op flere gange.


Billederne her er taget i stuen og på trods af akvariet og kattekurven på det ene billede synes jeg de blev ret gode. Især når jeg får de redgierede billeder fra Morten, der har et bedre redigeringsprogram end mig og sikkert får dem ud i en lidt bedre kvalitet x)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar