mandag den 29. april 2013

06.04.2013 - Lex Diamond, Scraper Magazine - første betalte modeljob

 Jeg mødtes Lone kl. 14;40 på Århus H og vi gik ned til godsbanen. Vi havde problemer med at finde A-huset, som fotografen, Lex Diamond var i, så efter at have gået rundt i et stykke tid måtte vi ringe til ham så han kunne hente os.

Efter at have præsenteret os, snakket og fundet outfits skulle vi op på taget hvor der var lavet små havekasser med planter. At komme derop viste sig at være en udfordring, da jeg slet ikke var høj nok til at komme ud af vinduet fra den stol der fungerede som trin. Selv med to ekstra kasser, kunne jeg hverken komme op eller ned uden hjælp.

Billederne skulle tages i et sommerligt tema så jeg blæste sæbebobler, vandede planterne og blev udstyret med et par blomstrede havehandsker og alt skulle foregå på et skråt tag i stilletter, hvilket satte mine ben og ballanceevner på prøve, men det var heldigvis ikke nær så koldt som jeg frygtede. Faktisk havde jeg det næsten varmere deroppe i korte ærmer, end nede på jorden i fuld påklædning og overtøj, hvilket jeg nok delvist kunne takke det sorte tag for.

Da vi var færdig med alle billederne og jeg havde pakket, fik jeg min løn og vi snakkede lidt om hans ideer til et senere shoot, der foreløbig så ud til at blive et lidt mere dystert vampyr/gothic shoot og mere min stil. xD

Efter det gik Lone og jeg tilbage til stationen med et stop på "Stiften" til en kop kaffe og derefter en nærliggende slikbutik, hvor jeg købte en masse lakrids til Nicolai og jeg.

Af de 800 billeder der blev taget fik jeg tilsendt 91 hvoraf jeg udvalgte 8 til bloggen her.
Credit: Lex Diamond, Scraper Magazine



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar