mandag den 8. oktober 2012

Bytur og familiebesøg


I fredags stod jeg op til et køkken som mine forældre havde pyntet med vores nytårs-guirlander, flag, et lille tog med lys og min fødselsdagsgave, som jeg af én eller anden grund ikke rigtigt tænkte over stod der, for jeg gik lige forbi den flere gange og fattede ikke rigtigt hvad min far snakkede om, da han ringede senere og spurgte om jeg kunne lide den x)





 Jeg har fået en ny lille hobby med at lave små voodoodukker efter sidste søndag var jeg i Odense med Matthias, og vi begge købte hver vores lille voodoodukke af snor(den gule til højre). Så da jeg i fredags, alligevel skulle til Odense fordi jeg samme aften skulle i byen med nogle venner fordi jeg havde fødselsdag, tog jeg tidligt ind og slog et smut forbi Panduro Hobby hvor jeg købte et par ting til at lave dukkerne af. Efterfølgende tillod mig at spise lidt dyr aftensmad på Insu -sushi :D


Bagefter mødtes jeg med Morten og Sanne og vi slog os ned på James Dean og ventede på der dukkede flere op, og vi endte også med at være flere end jeg havde regnet med, og vi kom først videre fra James Dean rimelig sent, hvor vi fortsatte til Ryans.
Og åbenbart så jeg meget lidt voksen ud, sammenlignet med de andre, for et godt stykke ude på aftenen, inde på James Dean, stod der pludselig en vagt ved vores bord og forlangte, til de andres store morskab, at se mit ID(kun mit), selvom vi havde siddet der hele aftenen xD. Måske fair nok, da jeg er betydeligt mindre end de andre og nærmest ikke selv havde købt noget den aften, men stadig lidt fucked x)
Efter Ryans overnattede jeg hos Nicolai og mødtes lørdag middag med Morten og tog bussen til Glamsbjerg, hvor han skulle låne bil og havde lovet at hjælpe med noget brænde. I mellemtiden crashede jeg på en seng, da den buschauffør der havde kørt, havde kørt elendigt og gjort mig køresyg.

Da vi kom hjem til mig fik vi hurtigt tildelt nogle opgaver af mine forældre, da min familie kom søndag og efter at have gjort lidt rent gik vi i gang med at klargøre selskabslege, hvoraf det kun var den ene der kom i brug og efter det slappede vi af og så Dexter.

Søndag kl. ca. 14 begyndte gæsterne at komme og Morten var smuttet kort før. Jeg dækkede bordet op til boller og lagkage og sneg samtidig små lapper med opgaver ind under hver tallerken, da den ene selskabsleg var "Aftenens opgave", der var anledning til en del morskab, selvom det ikke gik 100% som planlagt, da det ikke var alle sedlerne jeg havde fået lagt helt strategisk i forhold til hinanden. Efter boller og lagkage kom min mor med miniflødeboller fra Summerbird, der selvfølgelig var veldig populære.

Mellem flødeboller og aftensmad var det meningen vi skulle have brugt de andre to selskabslege, men folk forsvandt hurtigt for at pille ved computer eller plukke æbler og alt muligt, så de kom aldrig op og jeg endte med at pakke gaver op for 3/4 publikum xP
Til aftensmad havde min mor lavet flæskesteg (omnomnom), der sammen med kartoflerne hurtigt forsvandt og til dessert blev der hentet citronfromage, vanilebudding der var blevet til is, fordi den ikke ville størkne og de sidste flødeboller :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar